خرید زیباترین و لوکس ترین لوستر

یکی از رکن‌های اساسی داشتن خانه‌ای لوکس انتخاب لوسترهای زیبا و لوکس برای آن است. شاید در نگاه اول اهمیت این جریان از چشم‌ها مخفی بماند و داشتن استخر و جکوزی و پنجره‌های سراسری برای داشتن خانه‌ای لوکس در ذهن نقش ببندد اما باور کنید یا نه بدون لوستر، خانه‌ی لوکسی که در ذهنتان است ناقص خواهد بود. برای اینکه بهتر متوجه شوید لوستر لوکس به چه لوستری گفته می‌شود و لوکس‌ترین لوستر کدام است، با ما همراه باشید.

لوستر لوکس چیست؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه توضیح دهیم، لوستر لوکس به طور کلی به لوسترهایی گفته می‌شود که از نظر متریال با کیفیت‌تر از سایر لوسترها هستند، لزوما رنگشان طلایی نیست و انواع مختلفی دارند. مثلا لوسترهای کریستالی و ریسه‌ای از انواع لوکس به حساب می‌آیند و یا لوسترهای چند شاخه‌ی شمعی لوستر لوکس محسوب می‌شوند.

گروهی دیگر از لوسترهای مدرن با شکل و شمایل جذاب و متفاوت می‌توانند لوستر لوکس باشند. هر آن چیزی که بر ارزش فضا اضافه کرده و زیبایی خیره کننده به فضا ببخشد، در سایه‌ی کلمه‌ی لوکس قرار می‌گیرد. استفاده از لوستر لوکس در هر فضایی توصیه نمی‌شود، بلکه باید مابقی اجزای خانه را بررسی کنید و ببینید آیا در کنار این لوستر هماهنگی ایجاد می‌کنند یا خیر. ناهماهنگی میان اجزای خانه قطعا چیزی نیست که شما برای منزل لوکس خود در نظر داشته باشید.

لوسترهای لوکس خانه‌های ایرانی

انواع لوستر لوکس زیادند اما در هر فرهنگ و کشوری معمولا نمونه‌ای از آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این قسمت لوکس‌ترین و زیباترین انواع لوستر ایرانی را معرفی می‌کنیم.

لوسترهای لوکس برنزی:

یکی از انواع لوستر لوکس پرطرفدار در ایران لوسترهای برنزی است. این لوسترها با طرح‌های متفاوت و مجلل در بازار به فروش می‌رسند. لوسترهای برنزی بیشتر برای فضاهای کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرند. در مورد این سبک از لوسترها در مطلب دیگری کاملا توضیح داده‌ایم.

بیشتر در مورد لوستر برنزی بدانید.

لوسترهای لوکس کریستالی:

این سبک از لوسترها در انواع چند طبقه، شاخه‌ای، مدرن و ریسه‌ای بهترین انواع لوستر لوکس برای دکوراسیون هستند. لوسترهای کریستالی با شکل و شمایل درخشانی که دارند مانند الماس می‌درخشند و جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای دارند. این سبک از لوسترها برای هر سبک از خانه‌ی ایرانی مورد استفاه هستند زیرا تنوع بسیاری دارند و می‌توانید لوستری که هماهنگی بیشتری با خانه‌ی شما دارد را انتخاب کنید.

لوسترهای لوکس شاخه بلوری:

بخش دیگری از انواع لوستر لوکس را لوسترهای شاخه بلوری تشکیل می‌دهند. این سبک از لوستر با آویزهایی بلوری و زیبا در اندازه و ابعاد مختلف به فروش می‌رسند. لازم است که دقت داشته باشید در تمام این انواع لوسترها هم لوستر لوکس وجود دارد و هم لوسترهای غیر لوکس انتخاب درست در بین گزینه‌های مختلف پیش رو بسیار اهمیت دارد. در تشخیص این دو نوع لوستر از هم مهم است که به متریال و جلوه‌ای که هر کدام به فضا می‌دهند دقت کنید.

لوستر لوکس از کجا بخریم؟

به جرات می‌توان گفت لوکس‌ترین و زیباترین لوسترهای جهان که در ایران نیز وجود دارند و پر طرفدار هستند شامل انواع برنزی، شاخه بلوری و کریستالی را می‌توان در معدودی از فروشگاه‌ها با قیمت مناسب پیدا کرد. یکی از این مراکز بازار لوستر تهران واقع در خیابان لاله‌زار است که اغلب افراد با آن آشنایی دارند. این خیابان اغلب شلوغ است و همه افراد از اقسام نقاط کشور برای خرید جهیزیه و لوستر به آن مراجعه می‌کنند.

به همین دلیل اغلب ممکن است جای پارک پیدا نکنید و یا اگر پیدا کنید بسیار دورتر از خیابان اصلی باشد. از دیگر مراکزی که انواع و اقسام لوسترهای لوکس و زیبا را با قیمت مناسب میتوانید در آن پیدا کنید شکوه نور است. شکوه نور با سابقه‌ی طولانی مدت در زمینه‌ی فروش انواع لوستر لوکس و زیبا در تهران، یکی از بهترین مراکزی است که می‌توانید برای خرید لوستر به آن مراجعه کنید و خوشبختانه به دلیل این که در مرکز شهر نیست، هم جا پارک پیدا می‌کنید و هم از شلوغی‌های سرسام آور به دور هستید و به راحتی می‌توانید از بین ۱۰۰‌ها مدل لوستر لوکس و زیبایی که پیش روی شما قرار گرفته است، لوستری به علایق و سلایق شما نزدیک‌تر است را انتخاب کنید.
آدرس شکوه نور:
تهران، سعادت آباد، بالاتر از یادگار امام، خیابان ایثارگران، خیابان امام زاده داود، مجتمع کوهستان، ساختمان البرز.

اگر در زمینه‌ی انتخاب لوستر به مشاوره احتیاج دارید و یا می‌خواهید پیش از مراجعه از قیمت‌ها اطلاع داشته باشید به صفحه‌ی تماس با ما شکوه نور مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *