انواع لوسترهای اسپرت (جدیدترین مدل ها)

تنوع لوسترها (مخصوصا لوستر اسپرت) در دنیای امروزی بسیار زیاد شده و هر روز مدل های جدیدتری از وسایل روشنایی معرفی می گردند. از آنجایی که در هر فضایی وجود لوستر و آباژور و دیگر وسایل برای نورانی کردن فضا ضروری ست آشنایی با مدل لوستر جدید و به روز نیز اهمیت دارد.

لوستر اسپرت رنگی
لوستر اسپرت و مدرن برای دکوراسیون خاص

استفاده از انواع لوستر سقفی، هم به زیبایی دکوراسیون کمک می کند و هم می تواند نوری یکنواخت و مناسبی را برای شما ایجاد کند. محیط هایی مانند حال یا پذیرایی، اتاق خواب ها یا مکان های تجاری مانند کافی شاپ ها، مغازه ها و یا دفاتر اداری هر کدام نیاز به روشنایی خاصی از لحاظ تمرکز، شدت و سبک مورد نظرشان دارند.

انواع عکس و مدل های لوستر اسپرت

در ادامه برخی از جدیدترین و بروزترین مدل لوستر اسپرت برای دکوراسیون اتاق خواب، پذیرایی و یا فضاهای اداری و منزل را مشاهده خواهید کرد.

ویژگی لوسترهای اسپرت بیشتر در ظاهر و جنس شان است. معمولا این مدل ها از جنس برنز، چوب، پلاستیک، فلز (آلیاژ) و یا مواد دیگر ساخته شده اما ظاهر های بسیار متفاوتی با لوسترهای معمولی و محبوب دارند. برخی از آنها به سبک لوستر مدرن نزدیک بوده و برای منازلی با سبک دکوراسیون جدید همخوانی خواهند داشت.

CHM049-لوستر مدرن
CHM049-لوستر مدرن

دکوراسیون اسپرت منزل

در دکوراسیون اسپرت منازل ترکیب ها، نورپردازی، طراحی فضاها و رنگ ها جزو موارد مهمی هستند که باید به آنها توجه داشت. مبلها از نظر طراحی و مدل در انواع طرح های اسپرت، ال شکل, مدرن، کلاسیک و … موجود هستند که در کنار دیگر وسایل دکور باید با لوسترهای اسپرت و خاص شما هماهنگی داشته باشند. حتی کوسن ها نیز نمای ویژه ای به مبلمان میبخشند و باعث زیباتر جلوه دادن آنها می شوند.

مبلمان اسپرت تقریبا برای هر زمانی نیاز شما را پاسخ می دهند و این مبلمان هرگز قدیمی نمی‌شوند. طراحی‌ آنها طوری ست که برای هر نوع محیط یا فضایی و هر زمانی قابل استفاده است. برای کسانی که منزل یا فضایشان کوچک است و متراژ بالایی ندارند، مبلمان اسپرت برایشان کارآمدتر است و بیشترین استفاده از کمترین فضاهای موجود را می توانند داشته باشند. پس اگر فضای زیادی در منزل ندارید، استفاده از مبلمان و سبک اسپرت به شما کمک شایانی خواهد کرد.

مبلمان اسپرت اغلب برای اتاق‌های کوچک و یا برای استفاده‌ی روزمره در پذیرایی هستند. برخی از انواع مبلمان اسپرت در منازل عبارتند از:

۱- مبل‌ لاوسیت
که برای نشستن دو یا سه نفر طراحی شده‌اند و اگر نیاز به فضای رنگی و ساده دارید، می‌توانید چنین چیدمانی را انتخاب کنید.

لاویست در دکوراسیون مدرن و اسپرت

۲- مبل چرم راحتی
این مدل ها از چشم ساخته شده اند و قسمت پایین و بالای متحرک آن‌ها امکان استفاده شان را در پذیرایی یا نشیمن می دهد.

۳- مبل اسپرت مدرن
جدیدترین و به روزترین مدل مبلمان سبک مدرن است که تنوع و طراحی آنان بسیار زیاد بوده و برای افراد جوان و متفاوت مناسب است. از خطوط صاف و منحنی و همچنین رنگ های مختلف در این نوع استفاده شده است.

۴- مبل اسپرت تک نفره
مبل‌های یک نفره‌ی راحت با طرح‌های جذاب و خاص هم فضای شما را زیبا خواهند کرد و هم استراحت بر روی آنها راحت و لذت بخش خواهد بود.

۵- مبل اسپرت راحتی
این مدل ها مخصوص افرادی ست که دوست دارند هر طور که می‌خواهند روی مبل بنشینند. جنس این مبلها از چرم مصنوعی یا مواد خاصی ست که باعث می شود هزینه ی آنها کمتر از مبلمان با چرم طبیعی باشد.

مبلمان راحت و اسپرت در نشیمن منزل

به طور کلی باید برای خرید لوستر از قبل سبک و فضای دکوراسیون داخلی منزل، اداره یا فضای مورد نظر خود را بررسی و بعد از انتخاب درست مبلمان دست به خرید لوستر مدرن یا اسپرت زد. مدل انواع لوسترهای سقفی اسپرت زیاد بوده و بیشتر به سمت مدرن تمایل دارند و این را باید توجه کرد که تقریبا هر سلیقه ای را پوشش می دهند.

لوستر مدرن و اسپرت در دکوراسیون
لوستر مدرن و اسپرت در دکوراسیون شکوه نور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *