نکات مهم در خرید لوستر آویز حلقه ای

قدم اول در خرید هر وسیله‌ای باید آگاهی و جمع آوری اطلاعات و قیمت‌‌ها از آن وسیله باشد. در غیر این صورت ممکن است عدم شناخت و عجله در خرید وسایل به انتخاب اشتباه منجر شود. بنابراین ما قصد داریم در این مطلب نکات خرید یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین لوسترهای جدید موجود در بازار را بیان کنیم. این لوستر لوکس و شیکی از آن صحبت می‌کنیم، لوستر آویز حلقه‌ ای است. برای اینکه بیشتر در مورد آن بدانید با ما همراه باشید.

لوستر آویز حلقه ای چیست؟

این لوستر زیبا و مدرن، یکی از جدیدترین فناوری‌های ساخت دست بشر است که علاوه بر نوردهی فوق‌العاده زیبا، فضای خانه یا محل کار شما به شکل معجزه آسایی مدرن می‌کند. لوستر آویز حلقه‌ای از یک یا چند رینگ یا حلقه‌ به موازات زمین تشکیل شده است که درون آن لامپ‌های کوچک ال ای دی قرار گرفته است. این رینگ‌ها می‌توانند از جنس فلز و یا شیشه و کریستال باشد. دو مدل از این لوسترها که در بازار ارائه شده است به شرح زیر است:

  1. لوستر آویز حلقه ‌ای تماما فلزی با نوارهای کوچکی از نور
  2. لوستر آویز حلقه ای کریستالی
  3. لوستر آویز حلقه‌ای فلزی/ کریستالی

بخش آویز این لوسترها یا از سیم‌های محکم فلزی است و یا از جنس طناب‌های محکم که باعث استقامت و ثبات آن‌ها بعد از آویزان کردنشان می‌شود. در بعضی موارد با زنجیرهای محکم نیز به سقف محکم می‌شوند. به طور کلی وزن این لوسترها به دلیل ترکیب بودن از فلز و کریستال مقداری زیاد است. البته بستگی به ابعاد آن نیز دارد، ابعاد کوچکتر آن قطعا از نظر وزنی سبک‌تر است.

 

نکات انتخاب و خرید لوستر آویز حلقه‌ای مناسب

  • لوستر آویز حلقه‌ای، نور متناسبی دارد اما اگر انتظار دارید لوستری که انتخاب می‌کنید خیلی نور داشته باشد، سراغ این سبک از لوستر نروید. نور این لوسترها به اندازه است و متناسب با هر فضایی انواع متفاوتی دارد. نکته‌‌ای که در مورد نور این لوسترها وجود دارد این است که اگر از کریستال درست شده باشند نور را از آنچه که هست چندین برابر نشان می‌دهند.
  • این لوسترها بسیار مدرن هستند و در انتخاب آن‌ها حتما باید دقت داشته باشید که فضایی مدرن و بستری متناسب و هماهنگ را برای نصب آن فراهم کرده باشید.
  • استفاده از متریال چوبی و شیشه‌ای در کنار این لوسترها پیشنهاد می‌شود. حتما در انتخاب وسایل از وسایلی با جنس چوب و شیشه استفاده کنید.
  • در دکوراسیون با این لوسترها از اجزای دکوراتیو مدرن مثل تابلوهای مدرن و آبستره و سنگ‌ نما استفاده کنید تا ظاهر بهتری را بوجود آورند.
  • در تمیز کردن لوستر آویز حلقه‌ای باید صبر کنید تا کامل خنک شود زیرا هم شیشه و هم فلز که از متریال اصلی این لوسترها هستند، گرما را خیلی سریع و به مقدار زیاد منتقل می‌کنند. پس از سرد شدن کامل آن مطمئن شوید و بعد با یک دستمال که به میزان خیلی کمی مرطوب است آن را تمیز کنید.
  • اگر فضای خانه یا محل کار شما بزرگ است دو راه دارید، یا از لوستر آویز چند حلقه استفاده کنید و یا انواع بزرگ آن را استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که برای زیبایی بیشتر دکوراسیون حتما گزینه‌ی چند حلقه را در نظر داشته باشید.
  • تعویض نور این لامپ‌ها حتما باید در نمایندگی انجام شود زیرا مدل لامپ‌های آن‌ها متفاوت است و نصب آن دشواراست.
  • قیمت لوستر حلقه‌ای از رنج متوسط تا گران متغیر است و بستگی به جنس آن دارد.

? برای اطلاع از قیمت‌ها و مشاوره تماس بگیرید:
۰۹۱۲۰۵۷۳۳۴۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *