خرید بی دردسر لوستر شاخه ای یا چند شاخه ای

همه‌ ما به دبال یک خرید آسان و بی دردسر هستیم، اما واقعا چه چیزی باعث می‌شود راحت‌تر خرید کنیم و بعد از آن دچار پشیمانی نشویم. گذشته از پشیمانی گاهی حتی مجبور می‌شویم برای بازگرداندن جنس بازهم تمام مراحل خرید را طی کنیم و به چیزی که دقیقا در نظر داریم نمی‌رسیم.

نکته‌ی اصلی اینجاست که هرچه بیشتر در مورد جنسی که می‌خریم آگاهی داشه باشیم و تمام جوانب را بسنجیم، خرید بی دردسرتری خواهیم داشت. در این مطلب قصد داریم در مورد خرید بی دردسر یکی از مهمترین ارکان هر خانه‌ی لوکس، یعنی لوستر شاخه ‌ای صحبت کنیم، اگر قصد خرید دارید قبل از هرچیز این مطلب را بخوانید.

لوستر شاخه ‌ای چیست؟

لوستر شاخه‌ای در واقع یکی از لوسترهای مجللی اس که بریا هر خانه‌ی لوکس و زیبایی پیشنهاد می‌شود. این سبک لوستر به جای اتصال به یک منبع نور، چند منبع تور دارد و مانند شاخه‌های درخت پیچ و تاب خورده به سمت بالا و یا پایین است. این سبک از لوستر می‌تواند از جنس برنج یا همان لوسترهای برنزی معروف باشد و یا ترکیبی از برنج و کریستال. معمولا کریستال‌ها به صورت تزیینی روی بدنه‌ی لوستر سوار می‌شوند.

بعضی از اوقات این لوسترها از جنس فلزهای دیگر نیز ساخته می‌شوند. سبک‌هایی از لوستر شاخه ‌ای نیز از جنس چوب و شیشه هستند که در دسته‌ی لوسترهای روستیک قرار می‌گیرند. هدف از ساخت این لوسترها، افزایش منابع نور و نوردهی بیشتر بوده‌است و در بسیاری موواقع نیز سبک‌های مختلف آن این هدف را دنبال کرده‌اند.

مزایای خرید لوستر چند شاخه

  • لوسترهای چند شاخه تکمیل کننده‌ی یک فضای مجلل به حساب می‌آیند. در واقع همیشه به دنبال این هستیم که چه طور دکوراسیون فضایی را تکمیل کنیم، اما از این لوسترها ممکن است غافل شده باشیم. کافی است نگاهی به جنس، سبک و شکل وسایلتان بندازید تا لوستر مناسب فضا را پیدا کنید.
  • نوردهی بیشتر این لوسترها، باع شده است که برای فضاهای بزرگتر، مناسب‌تر باشند.
  • تنوع شکل، جنس، رنگ این لوسترها بسیار زیاد است و به راحتی هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.
  • انواع و اقسام لامپ‌ها از اشکی تا ال‌ای‌دی و کم مصرف می‌توانند در این لوسترها نصب شوند.
  • قیمت آن‌ها بسیار مناسب است و تنوع قیمت آن بسته به متریالی که در ساخت آن استفاده می‌شود زیاد است. یعنی هم می‌توانید لوستر ارزان پیدا کنید و هم لوستر گران قیمت.
  • برخلاف ظاهر آن که سنگین به نظر می‌رسد، بسته به جنس لوستر وزن‌های متفاوتی از آن وجود دراد که گاهی بسیار سبک و گاهی سنگین‌تر هستند اما در هر صورت نصب آسانی دارند و به صورت تکه تکه حمل می‌شوند.
  • تقریبا برای هر فضایی که بیشتر ز ۷۰ متر مساحت داشته باشد، قابل استفاده هستند.

نکات خرید بی دردسر لوستر شاخه ‌ای

  1. قبل از هرکاری ابعاد فضا را اندازه بگیرید. تعداد شاخه‌های لوستر باید تقریبا برابر ابعاد فضا تقسیم بر ۱۱ باشد. در اندازه‌گیری ابعاد فضا مرکز را محل قرار گیری لوستر قرار دهید و از اطراف به اندازه‌ی برابر تا مرز فضای بعدی از خانه پیش بروید. اینگونه می‌توانید مطمئن شوید که نور به اندازه دریافت می‌کنید.
  2. سبک خانه‌ی خود را مشخص کنید. از قدیم گفته‌اند که با یک دست نمی‌شود دو هندوانه برداشت، پس مشخص کنید فضای شما، کلاسیک است یا مدرن و یا هر سبک دیگری. سپس بر اساس آن لوستر متناسب فضا را خریداری کنید.
  3. رنگ لوستر باید با رنگ وسایل و فضای شما جور در بیاید. اگر در فضای خانه از رنگ‌های گرم استفاده کرده‌اید لوستر شاخه ‌ای طلایی، مسی و چوبی مناسب شماست. اگر از رنگ‌های سرد و مینیمال استفاده کرده‌اید رنگ نقره‌ای و کریستالی مناسب‌تر است.
  4. لامپ مناسب انتخاب کنید. حتما لوستر را در مغازه با لامپ‌های متفاوتی که می‌تواند در آن نصب شود تست کنید. سپس نوری که فکر می‌کنید باب سلیقه‌ی شماست و کافی است را انتخاب کنید. گاهی برای تعادل نور لازم است از تلفیق آفتابی و مهتابی به طور همزمان استفاده شود، این موضوع را هم در نظر داشته باشد و حتما تست کنید.
  5. وزنی که سقف می‌تواند تحمل کند را در نظر داشته باشید. از خرید لوستر شاخه‌ ای که وزن زیادی دارد پرهیز کنید و حتما متناسب با فضا وزن لوستر را انتخاب کنید. اگر در مورد آن شک دارید، حتما با یک مهندس ساختمان مشورت کنید.
  6. اگر لوستر شاخه‌ای کریستالی انتخاب می‌کنید، دقت داشته باشید که برای تمیزکردن آن باید کریستال‌ها را به آرامی جدا کنید و با دستمال مربوط آن‌ها را تمیز کنید.

? برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
۰۹۱۲۰۵۷۳۳۴۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *