پیشنهادات نوروزی تغییر دکوراسیون منزل

طتغییر دکوراسیون نوروز همیشه جذاب بوده و موجب تغییر روحیه افراد می شود. همچنین این تغییر باعث بهبود و ایجاد فضایی خوشایند تر می شود. تعییر دکوراسیون به ویژه در آستانه سال نو و عید نوروز، معمولا ذهن خانواده ها و به خصوص خانم ها رو به خودش جلب می کند.

گاهی تغییر دکوراسیون خانه با ایجاد تغییرات اساسی و گران‌ قیمت ایجاد می شود. در حالی که اضافه‌کردن چند کوسن، جابه‌جا کردن وسایل، عوض کردن حباب چراغ ها و یا استفاده از برخی ابزار های دکوراتیو، فضای خانه شما را تغییر می دهد.

تغییر رنگ یا رنگ آمیزی های جدید هم ایده خوبی می تواند باشد. همچنین تغییر در نوع روشنایی و ایجاد نورپردازی جدید هم از جمله ابزار های تغییر در دکوراسیون است.

تغییر دکوراسیون می تواند خیلی آسان و کم هزینه باشد اما تاثیر زیادی در جذاب تر شدن خانه شما داشته باشد. در این راستا پیشنهاداتی ارائه می کنیم که احتمالا بتوانند الهام بخش باشند:

تغییر دکوراسیون نوروز
تغییر دکوراسیون نوروز

تعویض پارچه رو مبلی

مبل ها از اصلی ترین اجزای دکوراسیون هستند که تغییر در ظاهر آن ها می تواند شدیدا در دکوراسیون شما در نوروز به چشم بیاید. پارچه های رو مبلی و حتی کوسن ها در زیبا تر شدن دکوراسیون نقش به سزایی دارند و تغییر آن ها هم آسان است و هم کم هزینه.

استفاده از ابزار های دکوراتیو رنگی

از عناصر جذاب دکوراسیون رنگ ها هستند که در تغییر دکوراسیون داخلی نقش تاثیرگذاری دارند. گاهی با همین دکوری های رنگارنگ می توان تغییرات جذابی در دکوراسیون ایجاد کرد. ابزارهایی مثل کتابخانه، آباژور، شلف، آینه، قاب عکس یا شمع ها از جمله این موارد هستند.

تعبیه گل و گیاه در دکوراسیون داخلی می تواند موجب ایجاد آرامش و طراوت در خانه شما باشد. گلدان ها و گل های آپارتمانی از تنوع بالایی برخوردار است و می توانید متناسب با دکوراسیون خود گونه های متنوعی از گل ها را انتخاب کنید.

تغییر دیوار بین کابینت

یکی از جالب ترین تغییرات برای نوروز، تغییر دکوراسیون آشپزخانه است. برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه می توانید از برچسب  های تزئینی استفاده کنید. تغییر چیدمان ظروف تزئینی آشپزخانه و یا استفاده از ظروفی با رنگ های دیگر نیز ایده خوبی است. تغییر در رنگ غالب آشپزخانه از طریق تغییر رنگ رومیزی و ظروف را نیز امتحان کنید.

تغییر دکوراسیون
تغییر دکوراسیون

تغییر ملحفه ها و روتختی

تغییر روتختی می تواند تغییری شگرف در دکوراسیون اتاق خواب داشته باشد. تخت یکی از اصلی ترین عناصر اتاق خواب است که تغییر آن، موثر و مقرون به صرفه است.

در پایان پیشنهاد ما این است که ترکیبی از موارد گفته شده را برای ایجاد تغییر در دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار دهید و با یک طراحی جدید به استقبال نوروز ۱۳۹۸ و سال نو بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *