جدیدترین مدل های آینه شمعدان ۲۰۲۱؛ از کجا بخریم؟

 

آینه شمعدان یکی از وسایل نمادینی است که ما ایرانیان به نشانه‌ی روشنایی و شروع زندگی خوب در سفره‌ی عقد قرار می‌دهیم و بعد از آن با خود به خانه‌ی جدید برده و در قسمتی از خانه که با حال‌و‌هوای آینه و شمعدان‌مان هماهنگ باشد قرار می‌دهیم. در واقع آینه و شمعدان عضو جدایی ناپذیری از دکوراسیون خانه‌های ایرانی است و نمادی از سنت‌های ایرانی به شمار می‌رود. در این مقاله قصد داریم جدیدترین انواع آینه شمعدان ۲۰۲۱ را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

آینه و شمعدان ۲۰۲۱

در سال‌های گذشته، آینه و شمعدان‌ها با اینکه در شکل تفاوت داشتند اما از نظر سبک مشابه بودند. خبر خوب این است که در سال ۲۰۲۱ بسیاری از سبک‌های مدرن و جدید آینه و شمعدان وارد بازار شده‌اند که برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند. این آینه و شمعدان‌های جدید طرح‌های متفاوتی دارند که به نظر می‌آید تا به الان در صنعت ساخت آینه شمعدان استفاده نشده‌اند.

وقتی پای سبک مدرن به میان می‌آید، همه‌ می‌دانیم که با طرح‌های عجیب و جدیدی مواجه هستیم که شاید تا به الان ندیده باشیم. جدیدترین آینه و شمعدان که به بازار آمده است شامل طرح‌های دور آینه و البته شمعدان‌هایی متفاوت با اشکالی هندسی و یا بدنه‌ای شبیه به مجسمه‌ای است که بالاترین قسمت آن شمع قرار می‌گیرد.

رنگ آینه و شمعدان ۲۰۲۱

رنگی که امسال برای آینه و شمعدان بیشتر استفاده می‌شود نقره‌ای و رزگلد است. ای دو رنگ در سال‌های گذشته نیز وجود داشتند اما رنگ طلایی بیشتر مورد استفاده‌ی عموم بود. در نتیجه تولید و فروش رنگ طلایی و بعد از آن نقره‌ای بیشتر از رزگلد و برنزی بوده است. در سال جدید استفاده از دو رنگ نقره‌ای و رزگلد بیشتر از سایرین توصیه می‌شود. ار بخواهیم مقایسه‌ای کلی کنیم، رنگ نقره‌ای آینه و شمعدان به طور کلی طرفداران بیشتری دارد و برای سال ۲۰۲۱ نیز این موضوع پیش بینی می‌شود که فروش مدل نقره‌ای بیشتر خواهد بود.

جنس انواع آینه و شمعدان

آینه شمهدان اکثرا از جنس فلز ساخته می‌شود اما سبک‌هایی از آن نیز وجود دارد که به صورت تلفیقی با چوب و یا تمام چوب هستند. جنس انواع آینه و شمعدان شامل چند مورد است:

  • نقره: آینه و شمعدان نقره از نظر اقتصادی سرمایه گزاری خوبی محسوب می‌شود و البته درخشندگی فوق‌العاده‌ای سر سفره‌س عقد خواهد داشت. دقت کنید که از مغازه‌ی معتبری آن را خریداری کنید و از اصل بودن آن مطمئن شوید.
  • چوب: آینه شمعدان چوبی در دکوراسیون منزل بسیار راحت‌تر جایگاه خودش را پیدا می‌کند و تقریبا راحت‌تر با وسایل خانه هماهنگ می‌شود.
  • استیل: استیل از نظر زیبایی تفاوتی با نقره ندارد و حتی گاها شفاف‌تر و براق‌تر است اما قیمت آن بالاست و البته مانند نقره به سرمایه گزاری کمک خاصی نمی‌کند.
  • برنز: رنگ طلایی و برنزی آینه شمعدان‌ها که در گذشته مورد استفاه قرار می‌گرفتند مربوط به این فلز است. البته که آینه شمعدان سبک کلاسیک با این فلز، زیبایی خیره کننده‌ای دارد.
  • کریستال: آینه و شمعدان کریستالی به طور کلی از دو بخش فلزی و کریستالی تشکیل شده است که بخش کریستالی باعث زیبایی بیشتر آن و در واقع تزیینی است. کریستال‌ها می‌توانند آویزان باشند و یا در ساختار آینه و شمعدان به کار رفته باشند.

چیدمان آینه شمعدان در سفره عقد

روش‌های خلاقانه‌ی زیادی برای چیدمان آینه و شمعدان در سفره عقد وجود دارد. در این قسمت به چند مورد از زیباترین انواع چیدمان آن اشاره می‌کنیم.

  1. استفاده از گل‌ها در تزیین سفره عقد: در این روش کافی است تعدادی گل طبیعی و یا مصنوعی را روی نخ یا طناب وسل کنید و به صورت نواری دور شمعدان‌ها بپیچید و یا در گوشه‌های آینه بچسبانید.
  2. استفاده از مروارید و نخ‌های براق در تزیینسفره عقد: در این روش مقداری از مرواریدهای نخ شده و نخ براق را بهم ببافید و سپس به روش دلخواه دور بدنه‌ی آینه شمعدان و یا وسایل دیگر سفره عقد بپیچید. چند تا از مرواریدهای نخ نشده را می‌توانید آزادانه روی سفره‌ی عقد به صورت پخش شده بچینید.
  3. استفاده از ریسه‌ی نواری ال ای دی در تزیین سفره عقد: با قراردادن نور ال ای دی در اطرافی آینه‌ی سفره‌ی عقد می‌توانید فضا را کمی خلاقانه‌تر کنید.
  4. استفاده از روبان در تزیین سفره عقد: استفاده از روبان‌های رنگی و یا اکلیلی در تزیین آینه و شمعدان می‌تواند کمک کند زیبایی سفره عقد را چند برابر کنید. اگر از روبان رنگی استفاده می‌کنید سعی کنید با باقی اجزای سفره هماهنگی داشته باشد.

برای مشاوره و اطلاع از قیمت آینه و شمعدان با شماره تلفن‌ زیر تماس بگیرید:
۰۹۱۲۰۵۷۳۳۴۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *