تغییرات ارزان دکوراسیون داخلی برای عید نوروز

باید در چیدمان منزل برای عید نوروز نکاتی را  رعایت کرد که به هزینه و زحمت کمتر منزل شما را دلپذیرتر و جذاب جلوه دهد و هم تغییراتی باشد که سال جدید را برای شما و مهمانانتان یادآوری کند.همان گونه که می‎دانید عید نوروز نمایانگر تازگی و نو بودن ، است. و با ورود به فصل تازه که همان بهار می‎باشد به استقبال سالی جدید می‎رویم . و این کار را با نظافت و تغییرات در دکوراسیون داخلی شروع می‎کنیم، و با انرژی زیاد به استقبال سال جدید می‎رویم. دکوراسیون داخلی در فصل بهار باید دارای طراوت و سرزندگی و پر از رنگ باشد.

دکوراسیون رنگی عید نوروز
دکوراسیون رنگی عید نوروز

چند ایده کم هزینه برای تغییر دکوراسیون داخلی در عید نوروز:

دقت کنید که لازم نیست برای تغییرات در رنگ منزل نقاشی دیوار انجام دهید یا کاغذدیواری را عوض کنید، این کارها خوب هستند اما هزینه و وقت زیادی را می‎طلبد و همچنین تغییر رنگ نزدیک عید بسیار پردردسر است به دلیل اینکه بوی رنگ بسیار آزاردهنده خواهند بود و تا خشک شود بسیار زمان‎بر خواهد بود.یک انتخاب خوب می‎تواند تغییر رنگ کوسن‎ها ، خرید یک رومیزی رنگی متناسب با رنگ دیوارها و مبلمان منزل ، خرید چند دکوری کوچک رنگی ، استفاده از گلدان گل برای روی میز مهمان و یا تغییر کلاهک یا شید آباژوررومیزی و آباژورکنارسالنی خود و… می‎تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

رنگ قرمز رومیزی
رنگ قرمز رومیزی

تغییر رنگ ،دقت کنید که از رنگ‎های بهاری مثل فیروزه ای ،صورتی ، سبز ، زرد حتما استفاده کنید رنگ‎های خنثی نیز در ترکیب با دکوراسیون مبلمان شما بسیار مناسب خواهد بود.کوسن‎های گلدار و رومیزی‎های گلدار برای بهار بسیار مناسب هستند حتما امتحان کنید.

ترمه پارچه رنگی
ترمه پارچه رنگی

شما به راحتی می‎توانید با هزینه کم پارچه کلاهک لوستر و آباژور و کوسن روی مبل خود را تغییر دهید و آنها را نو و رنگی کنید.

آینه دیواری ، شما می توانید با استفاده از ترفندهایی فضاهای کوچک خانه ی خود را بزرگ جلوه دهید ، در مجلات دکوراسیون معماری قبلی این موارد مفصل توضیح داده شده است با مطالعه مجلات سالی پر از تازگی برای خود رقم بزنید. برای مثال استفاده از میزهای شفاف و شیشه ایی یکی از این ترفندها است. آینه ها نیز برای بزرگ کردن و نورپردازی بیشتر فراموش نکنید.آینه کاری‎های دیواری یه آینه های کوچکتر نیز می‎توانند جلوه خاصی به منزل شما بدهند.

آینه در دکوراسیون
آینه در دکوراسیون

سعی کنید دکوراسیون زیبای بهاری را برای قسمت های دیگر خانه چون آشپزخانه و اتاق خوابها و … را نیز فراموش نکنید.

گل را فراموش نکنید ، شما فقط با خرید گلدان‎های رنگی و کاشتن انواع گل حتی کاکتوس می‎توانید روحی تازه به منزل خود بدهید.حتما تراس‎های بلااستفاده خود را پر از گلدان کنید شاید به خاطره پرده های ضخیم گلدان‎های شما دیده نشود ولی این که چند روز یکبار به تراس بروید و به آنها آب دهید تغییر را در روحیه خود حس می‎کنید ، گل‎ها منزل شما را پر از انرژی مثبت می‎کنند.شما می‎توانید چند گلدان کوچک رنگی نیز روی کابینت آشپزخانه ،کنار پنجره ، در اتاق‎خواب یا روی میز صبحانه خوری خود قرار دهید ، کسانی که فکر می‎کنند گل خاک و کثیفی دارند می‎توانند بی دغدغه از کاکتوس استفاده کنند گلدان‎های کاکتوس کوچک ، قابل حمل ، کم هزینه و به آب کم نیاز دارند در عین حال حال و هوای خوبی به منزل شما می‎دهند.

 

گلدان های بهاری
گلدان های بهاری

چیدمان ، هنگام چیدمان منزل خود مهمانان نوروزی  را در نظر بگیرید ، دقت کنید که معمولا مهمانان در یک قسمت خانه می‎نشینند و صحبت می‎کنند بنابراین مبلمان و صندلی ها را خیلی پراکنده قرار ندهید ، توجه کنید که تعداد صندلی ها برای مهمانانتان کافی باشد.حتما میزهای کوچک برای پذیرایی مناسب از مهمانان تهیه کنید و اگر دارید در جایی که دسترسی مناسبی داشته باشد قرار دهید.

رنگ در دکوراسیون داخلی
رنگ در دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *