بزرگترین نمایشگاه لوستر تهران + قیمت

  • برای خانه جدیدتان قصد خرید وسایل روشنایی دارید؟
  • می خواهید مقایسه ای بین لوسترهای موجود در بازار داشته باشید؟
  • به دنبال قیمت روز انواع لوستر و آباژور در تهران و ایران هستید؟
  • آیا بهتر نیست لوستر تان متناسب با سلیقه خودتان طراحی و ساخته شود؟
  • می خواهید با انواع مدل لوستر جدید در سبک های مختلف آشنا شوید؟

برای پاسخ به این سوالات بهتر است نگاهی به مقاله زیر انداخته تا با بزرگترین و تخصصی ترین نمایشگاه لوستر، آباژور و انواع وسایل دکوراتیو در تهران آشنا شوید. در انتهای مطلب نیز به قیمت انواع آنها (بر اساس واحد دلار و تومان) در فروشگاه لوستر می پردازیم.

بزرگترین نمایشگاه لوسترفروشی در تهران شکوه نور
بزرگترین نمایشگاه لوسترفروشی در تهران شکوه نور

فروشگاه لوستر در تهران

فروشگاه بزرگی واقع در انتهای سعادت آباد وجود دارد که در مساحتی بزرگ می توانید انواع مدل های را در سبک های مدرن، کریستالی، برنزی، فانتزی، چوبی، کلاسیک و شاخه شیشه ای از نزدیک ببینید و با مقایسه آنها با هم انتخاب درست و خوبی را برای خرید لوستر در دکوراسیون منزل یا اداره یا محل خود داشته باشید.

لوستر کریستالی در دکوراسیون داخلی
لوستر کریستالی در دکوراسیون داخلی

آدرس نمایشگاه لوستر تهران، شکوه نور، سعادت آباد، بالاتر از یادگار امام، خیابان ایثارگران، خیابان امام زاده داود، مجتمع کوهستان، ساختمان البرز است که با گذشت بیش از ۱۲ سال همچنان مشتریان ثابت و جدید خود را داشته و با طراحی و ساخت لوسترهای جدید در شوروم  یا گالری خود سعی در تحول بازار لوستر در ایران دارد.

در شهرهای بزرگ معمولا بعد از خرید خانه توسط مالک ها و یا نقل مکان به منزلی جدید برای اجاره نشین ها بحث روشنایی خانه پیش می آید. این امر برای اداره ها و دفاتر اداری نیز قابل تعمیم است که باید در محیط کار از نور کافی و خوبی برخوردار باشند. بنابراین برای خرید و فروش لوستر یا تعویض و تعمیر انواع آنها باید با آگاهی کامل اقدام کرد.

با توجه به فضاهای مختلف خانه مثل پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، راهرو ها، وروردی و دیوارها باید لوستر و وسیله روشنایی متناسب با آن را تهیه و نصب کرد. به طور مثال در اتاق خواب ها آباژور های رومیزی و ایستاده نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که برای اتاق پذیرایی و نشیمن یکی از نکات مهم روشنایی زیبایی آن به عنوان نقطه مرکزی توجه است. پروژه های نصب انواع وسایل روشنایی در منازل شما را با کارهای اجرا شده آشنا می کند. انواع مدل ها را برای فضاهای مختلف می توانید مشاهده کنید:

انواع مدل های لوستر و آباژور

  • لوستر پذیرایی (نشیمن)
  • لوستر اتاق خواب
  • لوستر آشپزخانه
  • لوستر راهرو
  • لوستر ورودی یا لابی
  • آباژور رومیزی
  • آباژور ایستاده

هر کدام از این جدیدترین مدل های لوسترها باید متناسب با متراژ فضای مورد استفاده و مقدار روشنایی که لازم است مورد استفاده قرار بگیرد. به طور مثال ورودی ها با نور متمرکز و یک مدل کوچک روشن خواهند شد، در صورتی که در آشپزخانه ها به علت پخت پز، گزد و غبار و آلودگی و همچنین نیاز به نور بیشتر باید از مدلی استفاده گردد که اولا تمیز کردن آن مشکل نباشد، ثانیا به اندازه کافی نو را در محیط آشپزخانه، میز غذا خوری، کابینت ها پخش کند. همچنین در اتاق خواب ها نورها با پوششی محافظت می شوند تا شدت نور مستقیم کم گردد و خللی در ساعات خواب ایچاد نشود. به همین دلیل در فضای خواب معمولا لوسترهای شیددار یا با کلاهک بیشتر طرفدار دارند.

انواع سبک لوستر و مدل دیوارکوب ها نیز با توجه به رنگ دکوراسیون داخلی و سبک مبلمان، فرش، گچ بری ها و پرده ها و آویزهای خانه نیز مهم است.

انواع سبک

  1. لوستر کلاسیک
  2. لوستر مدرن
  3. لوستر فانتزی

برخی از انواع این مدل های روشنایی را می توانید ببینید:

با توجه به اینکه شکوه نور خود طراح و تولید کننده انواع لوستر است، جنس لوسترها و قطعات در ایران نیز برای خرید و تعمیر آنها بسیار مهم خواهد بود. دسته بندی آنها بر اساس جنس مواد ساخته شده شامل موارد زیر است:

جنس لوسترها

  • لوستر کریستالی
  • لوستر برنزی
  • لوستر برنجی
  • لوستر شاخه شیشه ای
  • لوستر چوبی

جنس آنها با توجه به مواد آلی، آلیاژها، فلزها و دیگر اتصالات شان مشخص می شوند و هر کدام بسته به سلیقه مشتری و فضای انتخابی و سبک مورد نظرشان قابل استفاده هستند. قیمت اصلی هر مدل نیز بر همین اساس تعیین می شود. لازم به یادآوری ست که رنگ شان نیز با همین جنس شان مشخص خواهد شد. معمولا مدل های کریستالی در دو رنگ سفید و شامپاینی ساخته می شوند و مدلهای برنزی و برنجی زرد و طلایی هستند. همچنین لوسترهای شیشه ای، پلاستیکی و دیگر جنس های جدید نیز در برخی مدل ها دیده می شود.

لوستر اتاق پذیرایی جدید
لوستر اتاق پذیرایی جدید

قیمت لوستر (به روز)

برای خرید انواع جدیدترین لوستر در تهران، شهرستان جدولی آماده شده به تفکیک از هر نوع مدل به همراه قیمت شان که به ارز دلار و تومان قابل مشاهده و محاسبه است. دو راه برای انتخاب و مقایسه وسایل روشنایی و دکوراتیو پیشنهاد می شود یکی با حضور در فروشگاه و نمایشگاه لوستر شکوه نور و مشاهده حضوری و دیگری استعلام و مشاوره تخصصی از اهالی فن این حوزه با شماره تلفن: ۰۹۱۲۰۵۷۳۳۴۹

لیست قیمت روز لوستر ایران ۱۳۹۸ شکوه نور shokuhenoor
لیست قیمت روز لوستر ایران ۱۳۹۸ شکوه نور shokuhenoor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *