جدیدترین مدل‌های لوستر اتاق خواب شکوه نور

انتخاب لوستر برای هر فضایی، باید متناسب با کاربرد آن فضا انتخاب شود. اتاق خواب قسمتی از خانه است که از تمام خستگی‌های روز به آن پناه می‌بریم، بنابراین لوستراتاق خواب اغلب باید کم نورتر از سایر قسمت‌های خانه باشد، البته استثناهایی هم وجود دارد. در این مطب انواع مدل لوستر اتاق خواب را به شما معرفی می‌کنیم

نکات انتخاب مدل لوستر اتاق خواب

در انتخاب لوستر اتاق خواب به نکات زیر توجه فرمایید:

  1. لوستری که انتخاب می‌کنید باید با سبک چیدمان اتاق خوابتان سازگاری داشته باشد. مثلا برای اتاق خواب‌هایی با طرح‌های کلاسیک لوسترهای کریستالی یا آباژوری مناسب‌تر هستند.
  2. میزان نور و تعداد پنجره ها نیز معیار دوم انتخاب برای خرید یا تغییر لوستر است. باید دید چه میزان نور احتیاج است و باتوجه به نوری که از پنجره‌ها می‌آید چه سبکی از لوستر اتاق خواب باید انتخاب شود. لوسترهای چندشاخه و حباب دار یا شیددار هر کدام میزان نور متفاوتی دارند.
  3. هماهنگی رنگ و هارمونی پرده های اتاق خواب با لوستر ها و آباژور ها هم مهم است.
  4. برای سقف های تزیین شده با گچبری می‌توان از هالوژن‌ها استفاده کرد. هالوژن‌ها در تنظیم نور دلخواه بسیار کمک کننده هستند.
  5. کناف و پیچیدگی سقف ها هم ما را در انتخاب لوستر دارای محدودیت می کند. به این مورد نیز قبل از انتاب لوستر باید توجه شود.
  6. برای چه کسی لوستر را انتخاب می‌کنید؟ اگر برای اتاق کودک انتخاب می‌کنید باید ترکیبی از نور کم و نور زیاد باشد چون اغلب کودکان برای آموزش و بازی در اتاق خواب مشغول هستند. اگر برای نوجوانان به دنبال لوستر اتاق خواب هستید، باید از لوستر پر نورتر یا نورهای کمکی مثل چراغ مطالعه و دیوارکوب استفاده کنید زیرا بیشتر نوجوانان برای درس خواندن در اتاق خواب به سر می‌برند.
لوستر اتاق خواب
لوستر اتاق خواب

 

انواع لوستر اتاق خواب

دیوارکوب
دیوارکوب اتاق خواب

۱) لوستر مدرن اتاق خواب

یکی از پرطرفدارترین انواع لوستر اتاق خواب، لوسترهای مدرن هستند. لوسترهای مدرن انواع مختلفی دارند، برخی از آن‌ها فلزی، برخی دیگر دارای شیشه ای کپسولی همراه با ال ای دی و برخی آباژوری هستند.

مشاهده لوسترهای مدرن شکوه نور

۲) لوستر برنزی اتاق خواب

لوسترهای برنزی یکی دیگر از انواع مدل‌های لوستری هستند که می‌توان در اتاق خواب استفاده کرد. جنس این لوسترها از برنز است و اغلب روکشی طلایی روی آن‌ها را پوشانده.

مشاهده لوسترهای برنزی شکوه نور

۳) لوستر دیوارکوب اتاق خواب

لوستر‌های دیوارکوب اغلب همراه انواع دیگری از لوسترها و برای تنظیم نور اتاق خواب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوسترها در اشکال مختلفی قابل خریداری هستند.

مشاهده لوسترهای دیوارکوب شکوه نور

۴) لوسترهای کریستالی اتاق خواب

یکی از پرطرفدارترین لوسترها برای اتاق خواب‌های کلاسیک، لوسترهای کریستالی هستند که جلوه اتاق خواب را فوق‌العاده لوکس و زیبا می‌کنند.

مشاهده لوسترهای کریستالی شکوه نور

هرکدام از این انواع لوستر می‌توانند به دو سبک زیر باشند:

  • کلاسیک: برای اتاق خواب های بزرگ با فضای کافی که ارتفاع سقف معمولا زیاد است می توان از لوسترهای کلاسیک با شاخه های زیاد استفاده کرد. سبک کلاسیک اتاق خواب فضای با وقار و سلطنتی به وجود می آورد که بسیار لوکس خواهد بود.
  • فانتزی: بیشترین سبک از انواع لوستر اتاق خواب که توسط مشتریان انتخاب می‌شود لوسترهای فانتزی هستند که اغلب سبکتر از سبک کلاسیک و برای اتاق خواب‌هایی با فضای کوچکتر قابل استفاده هستند.
فانتزی
لوستر اتاق خواب فانتزی

سخن آخر

در این مطلب انواع مدل لوستر اتاق خواب را به شما معرفی کردیم. برای اطلاع از موجودی لوسترها و استعلام قیمت می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *