دیزاین دیوار ها در دکوراسیون داخلی

دیزاین دیوار ها بخشی از طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی است. برای طراحی دکوراسیون دیوار ها، ایده های فراوانی مانند استفاده از کاغذ دیواری یا نصب قاب عکس های گوناگون و یا استفاده از انواع نورپردازی وجود دارد. کافیست ابتدا نگاهی به سایر اجزای دکوراسیون خود بیندازید و سپس متناسب با آن ها، برای دیزاین دیوار ها تصمیم بگیرید. این کار یک فرایند جذاب و لذت بخش است و در نهایت جلوه بسیاری به فضای شما می بخشد. در این رابطه نکاتی وجود دارد که لازم است به آن ها توجه کنید. رعایت قواعد طراحی دکوراسیون داخلی می تواند دیزاین شما را اصولی تر و خوشایند تر کند.

  • روی یک دیوار تمرکز کنید

یکی از دیوارهای خانه خود را انتخاب و آن را کاغذ دیواری یا رنگی متفاوت کنید و به آن طرح خاصی بدهید تا بیشتر به چشم آید با این کار شما می‎توانید کانون مرکزی منزلتان را مشخص کنید یا حتی آن را تغییر دهید. در اتاق های کوچک تر می توانید به جای دیوار، سقف را برای این کار انتخاب کنید. این روش باعث می شود که علاوه بر زیبایی فضا، چشم ها به سمت بالا حرکت کنند و فضا بزرگ تر به چشم آید.

دیزاین دیوار ها
دیزاین دیوار ها

 

قاب‎ها را به صورت یک مجموعه آویزان کنید

مهم نیست که درون قابتان یک عکس خانوادگی است یا یک اثر هنری، شما باید قاب هایتان را به صورت مستقل یا در قالب یک مجموعه از دیوار آویزان کنید. اگر می خواهید دو قاب عکس را در کنار هم از دیوار بیاویزید دقت کنید یا به صورت موازی در کنار هم یا عمودی روی هم قرار گیرند. (تنها روی دیوار راه پله ها است که می توانید آنها را به صورت نامتقارن کنار هم بچینید) آویزان کردن آنها در فاصله ای زیاد از هم نیز اشتباه دیگری است که نباید مرتکب شوید. پس از قرار دادن آنها بر دیوار مطمئن شوید که فاصله آنها بین ۵ تا ۱۵ سانتی متر از یکدیگر است. در غیر این صورت آنها اگر با فاصله بیشتر از این باشند از نظر بصری دید مناسبی ندارند.

قاب عکس در دکوراسیون
قاب عکس در دکوراسیون

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *