ایده چیدمان قاب عکس روی دیوار

قاب عکس های خلاقانه برای تغییر دکوراسیون روی دیوار

برای تنوع و تغییرات شروع به خرید وسایل جدید برای منزل نکنید! کافیست کمی وقت بگذارید و خلاقیت خود را به کار ببرید.

برای مثال به جای عکس های قاب شده چیزهای دیگری را قاب کنید و به دیوار بزنید برای بیننده این ایده خیلی جذاب خواهد بود که به دیوار نگاه و انتظار داشته باشد که عکس های قاب شده زیبا را ببیند اما ناگهان با چیز دیگری مانند یک تکه لباس قاب شده یا یک مجسمه که قابلیت نصب روی دیوار را دارد حتی گل یا صورتک های دکوراتیو مواجه شود. باور کنید با همین تغییر های کوچک روی دیوار هم می توانید دکوراسیون داخلی خانه تان را کاملا تغییر دهید و مهمان های تان را شگفت زده کنید حتما امتحان کنید.

چینش قاب عکس در اتاق خواب
چینش قاب عکس در اتاق خواب

چگونه به خانه خود هویت دهیم؟

یک بخش اساسی و مهم معماری هویت و شخصیت فضا است در معماری حتی مصالح هم هویت دارند که با انتخاب درست مصالح شخصیت فضای ما نیز شکل می گیرد. در دکوراسیون داخلی منزل خود توجه داشته باشید که خانه شما باید معرف شخصیت شما باشد و دارای هویت باشد ، بنابراین عکس های خانوادگی یا آثار هنری فرزندانتان را قاب کنید و روی دیوار نصب کنید. اتاق نشیمن فضای خوبی برای این کار است. نگران نباشید که آیا با دکور منزل شما جور است یا خیر، هر چه معرف شخصیت شما است و از تماشای آن لذت می برید را در فضای خانه و مقابل چشمتان قرار دهید و با دیدن آن لبخند بزنید.

همچنین می توانید با کمی خلاقیت آثار خود را در قاب های هنری و متفاوت قرار دهید یا یکی از دیوارها را به این کار اختصاص دهید و آن را پر از خاطرات خانوادگی خود کنید.

قاب عکس در منزل
قاب عکس در منزل

 

 

قاب عکس در اتاق
قاب عکس در اتاق

داشتن نظم از عوامل مهم و تاثیرگذار در دکوراسیون داخلی محسوب می شود. ترتیب قاب عکس ها، اندازه، رنگ و هماهنگی آنها با مبلمان، دیوارها و دیگر وسایل دکوراتیو و دیوارکوب های منزل مهم است. در دکوراسیون منزل و چیدمان اقلام دکوری تا حد زیادی توجه به سبک دکوراسیون و سلیقه می تواند عواملی مهم برای انتخاب باشد. قبل از چاپ هر عکس به این موضوع فکر کنید. به غیر از کیفیت تصویر، آیا ارزش بصری آن به اندازه‌ای هست که در ابعادی بزرگ چاپ شود؟ در مرحله بعد اگر می‌خواهید این عکس را قاب بگیرید نسبت به جنس، ضخامت، رنگ و بافت قابی که انتخاب می‌کنید توجه کافی داشته باشید.

ترفند های چیدمان قاب عکس روی دیوار
ترفند های چیدمان قاب عکس روی دیوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *