لوستر کلاسیک | راهنمای کامل خرید لوستر کلاسیک + انواع و قیمت

خرید لوستر کلاسیک

خرید یک لوستر کلاسیک می‌تواند کمی‌گیج­‌کننده باشد. برای انتخاب این لوسترها چالش‌­های بسیاری وجود دارد. آیا لوستر کلاسیک قدیمی شده؟ این سبک از لوسترها در یک اتاق ناهار­خوری کاربرد بیشتری دارند یا در پذیرایی؟ آیا لوستر کلاسیک فقط مخصوص فضاهای بزرگ است؟ چه لوستری را باید خریداری کنیم؟

دلیل اصلی خرید یک لوستر کلاسیک، زیبا بودن آن است. این بدان معناست که این سبک برای اکثر مشتریان نکته جالب توجهی است. اگر بیشتر اتاق‌­های شما سبک کلاسیک دارند، یک لوستر کریستالی در منزلتان عالی به نظر می­رسد. شما گزینه‌­های مختلفی برای انتخاب لوستر کلاسیک خود دارید و همچنین در بازار لوستر، برای هر نوع سلیقه‌ای لوستر و آباژور وجود دارد.

لوسترهای کریستالی – دمُده یا مد روز؟

لوسترهای کریستالی هنوز هم در اتاق‌‌‌های ناهار خوری، اتاق نشیمن و مکان‌‌‌های رسمی‌محبوب هستند. یک لوستر کلاسیک کریستالی در هر اتاقی که سقف بلندی دارد جلوه­ای چشمگیر و خیره کننده را ارائه می‌دهد و حجم کاملی از فضا را روشن می‌کند.

این لوسترها برای نگهداری تعداد زیادی لامپ در فضاهای بزرگ مانند اتاق غذاخوری و سالن‌‌‌های رقص ساخته شده‌اند. کریستال‌‌‌های درخشان، نور لامپ را بیشتر می‌کنند و فضایی مجلل را به وجود می­‌آورند. این لوسترها زرق و برق زیادی دارند و با اینکه طرح آن‌ها قدیمی شده؛ اما هنوز بسیاری از مردم لوستر کلاسیک را برای منزل خود می‌پسندند. حتی در برخی از طرح‌‌‌های مدرن، از کریستال‌‌‌ها برای جلوه بیشتر خود استفاده می‌کنند.

ویژگی سبک کلاسیک

سبک کلاسیک دارای ویژگی‌های مختلف و خاصی است. این سبک میانه‌ی خوبی با بی نظمی و شلوغی ندارد و هر وسیله جای مخصوص به خود را دارد. به بیان دیگر این سبک دارای نظم است و پایداری و استقامت خاصی را به فضا می‌دهد. تقارن را شاید بتوان شاخص‌ترین ویژگی سبک کلاسیک دانست، مبلمان‌ها و وسایل دکوری به صورت جفت هستند و معمولا در روبروی هم قرار می‌گیرند. این سبک دکوراسیون داخلی، در سال 1400 نیز طرفدارهای خاص خود را دارد.

لوستر کلاسیک پذیرایی
لوستر کلاسیک در پذیرایی

برای مشاوره رایگان در خرید لوستر کلاسیک، استعلام قیمت و بازدید از دو نمایشگاه لوستر در غرب و شرق تهران تماس بگیرید:

موبایل ۰۹۱۲۰۵۷۳۳۴۹

رنگ در لوستر کلاسیک

رنگ‌ها در سبک کلاسیک با وقار بوده و به فضای داخلی خانه شخصیت می‌دهند. رنگ‌هایی مانند طیف قهوه‌ای، کرم یا بژ از این نوع رنگ‌ها هستند. سبک کلاسیک به سبکی با رنگ‌های غنی و فاخر معروف است.

لوستر کلاسیک در منزل
لوستر کلاسیک در منزل

لوسترهای کلاسیک می‌توانند در فضاهای بزرگ‌تر استفاده شوند. انواع لوستر کلاسیک با توجه به اندازه و ابعاد آن‌ها می‌تواند در دکوراسیون هر منزلی استفاده شود. لوستر کلاسیک دارای بدنه و فریم کریستال، شیشه، چینی، استیل و برنج است. این لوسترها به صورت شاخه‌ای یا صفحه‌ای ساخته می‌شوند.

لوستر کلاسیک در غذاخوری
لوستر کلاسیک در غذاخوری

لوسترهای برنجی کلاسیک

برنج، آلیاژی از مس و روی است. شما می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که این لوسترها پس از استفاده دچار ترک‌خوردگی نخواهند شد. لوسترهای برنجی در برابر خوردگی مقاوم هستند، بنابراین تغییرات فصلی بر روی آن‌ها تاثیری نخواهد گذاشت و در تمام طول سال درخشان هستند.

قطعا هیچ کسی نمی‌­خواهد لوستری را بخرد که پس از چند هفته درخشش خود را از دست بدهد. اگر طرفدار سبک کلاسیک هستید، لوستر برنجی، اصالت لوستر کلاسیک را به منزل می‌بخشد. این یکی از مزایای لوستر برنجی است و برای سال‌های سال جذاب و مد روز می‌ماند.

لوسترهای چند طبقه

اگر سقف شما به اندازه کافی بلند باشد و بتواند به صورت ایمن لوستر را نگه دارد، لوستر کلاسیک چند طبقه جلوه‌ای باشکوه به فضای شما می‌بخشد. یک لوستر کلاسیک چند طبقه دارای چندین سطح از لامپ است. شاید رایج‌ترین آن‌ها، لوسترهایی است که دارای دو طبقه لامپ هستند. با این وجود، یافتن لوسترهای سه، چهار یا پنج طبقه کار سختی نیست.

لوستر کلاسیک چند طبقه
لوستر کلاسیک چند طبقه

لوسترهای شمعدانی

در گذشته لوسترها برای نگهداری از شمع اختراع شده بودند. لوسترهایی از این دست، این ایده را برای حفظ ظاهری کلاسیک نگاه داشته‌­اند و به طور هم­زمان فناوری را برای حفظ ایمنی و راحتی به‌روز می‌کنند. با استفاده از این لوستر کلاسیک می‌توانید با زدن تنها یک کلید، جلوه‌­ای تاریخی و پر از شمع را به منزلتان اضافه کنید

لوستر گرد

این نوع از لوسترهای گرد، اغلب همراه با یک شید در اطراف آن ساخته می‌شوند. این ویژگی از نظر فنی آن‌ها را به زیر مجموعه‌ای از لوسترهای آباژوری تبدیل می‌کند. اما به دلیل محبوبیت فراوان در بین طرفداران لوستر کلاسیک می‌توانند جداگانه ذکر شوند. شید‌‌‌هایی که روی لوستر مشاهده می‌کنید دارای مواد مختلفی است و اغلب برای ترکیب سبک کلاسیک و مدرن به کار می‌روند.

لوستر کلاسیک گرد
لوستر کلاسیک گرد

مینی لوستر

لوستر کلاسیک همیشه به عنوان وسیله‌­ای بزرگ تصور می‌شود و در ذهن ما معمولاً چنین معنایی دارد. اگر می‌خواهید اصالت این لوسترها را در فضاهای کوچک‌تر داشته باشید، می‌توانید گزینه‌­های زیبایی را در بین مینی لوسترها پیدا کنید. مینی لوسترها در طیف گسترده­‌ای از سبک و قیمت‌­های مختلف در دسترس هستند. بنابراین اجازه ندهید اندازه اتاق جلوی انتخاب شما را بگیرد.

مینی لوستر کلاسیک
مینی لوستر کلاسیک

نکات مهم در انتخاب لوستر کلاسیک

  • برای انتخاب انواع لوستر باید به متراژ خانه و فضای آن توجه کنید. اگر خانه شما کوچک است پس بهتر است لوسترهای بزرگ را انتخاب نکنید.
  • انتخاب لوستر برای نورپردازی خانه الزاما به معنای خرید لوسترهای بزرگ و سنگین نیست بلکه باید منبع نور، به خوبی فضا را روشن کند.
  • اگر سقف فضای شما بلند است به راحتی می‌توانید از لوسترهای بزرگ و حتی چند طبقه استفاده نمایید؛ اما اگر سقف کوتاه است لوسترهای کلاسیک مینی را انتخاب کنید.
  • اگر گچبری‌های سقف زیاد است، بهتر است لوستر ساده و بالعکس در فضاهای ساده لوسترهای کلاسیک و شلوغ‌تر که زیبایی بیشتری دارند، استفاده کنید.

با ما خریدی آسان را تجربه کنید

با بهره‌گیری از تلاش و استفاده از فناوری‌‌‌های پیشرفته، لوستر شکوه نور در طی این سال‌ها به شکل قابل ملاحظه‌ای رشد کرده است. این شرکت هم‌اکنون بزرگترین مجموعه ساخت و تامین قطعات لوستر؛ از جمله لوستر کلاسیک، لوستر مدرن، لوستر کریستالی و … در ایران را ارائه است.

ما در شکوه نور لوسترها را با توجه به نیاز مشتری می‌سازیم و امکان تحویل فوری را نیز فراهم کرده‌ایم. تضمین ما به شما کیفیت بالای محصولات و پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است. برای خرید لوستر کلاسیک همین حالا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و از خدمات بی‌شمار ما بهره‌­مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *