بازار لوستر تهران و بورس خرید لوستر

بهترین لوستر فروشی تهران

The Best Lighting Store in Tehran

یکی از اصلی ترین و مهمترین وسایل منزل، لوستر است که برای خرید آن باید از بورس یا بهترین لوستر فروشی شهر خود مثل تهران یا دیگر شهرهای ایران خرید کرد تا علاوه بر اینکه کالا اصل است از گارانتی و دیگر خدمات پس از فروش نیز برخوردار است.

جلوه ای که لوستر به منزل یا محل کار می دهد باعث می شود که در خرید لوستر به نکات زیادی توجه کنیم. بهتر است از قبل نکات مربوط به خرید لوستر را دانسته و با پیش زمینه ای کافی اقدام به خرید کرد.

بهترین لوستر فروشی تهران شکوه نور
لوستر مدرن در فضای دکوراسیون داخلی – شکوه نور

بورس خرید لوستر

هر فضا نیازمند لوستری متناسب با خودش است. این تناسب بستگی به اندازه ی فضا، سبک دکوراسیون، ارتفاع سبک و هزینه دارد. مثلا برای محل کار شرکت نیازی نیست به خرید لوستری با شعله های زیاد و متنوع نیست. در عوض بهتر است لوستری را برای اتاق غذاخوری انتخاب و خریداری کنید که نور کافی را به میز و فضای غذاخوری بدهد.

مراکز اصلی خرید و فروش لوستر در تهران چهارراه گلوبندک، بازار یزرگ تهران و خیابان لاله زار هستند. در کنار این ها لوستر فروشی های زیادی در مناطق مختلف تهران به خصوص غرب تهران وجود دارند که جدیدترین مدل ها را تولید و می فروشند. خیابان ابوسعید تهران نیز بورس آباژور و آینه و شمعدان در تهران است. لوستر شرکت شکوه نور واقع در جنت آباد یکی از این مراکز خرید لوستر است که در گالری خود تعداد زیادی لوستر، آباژور و دیگر وسایل دکوراتیو را عرضه می کند.

بهترین لوسترفروشی تهران شکوه نور
بهترین لوسترفروشی تهران شکوه نور

قیمت لوستر در تهران

هزینه خرید انواع لوستر و دیگر وسایل روشنایی متنوع بوده و بستگی به محصول، ظرافت، نوع تولید و جنس شان دارد. قیمت لوستر با توجه به اینکه لوسترها ساخت داخل ایران هستند یا وارداتی تعیین شده و عامل اصلی بعدی در نرخ هزینه تعداد شاخه ها است، که هر‌ چقدر‌ تعداد شاخه‌ها افزایش یابد، قیمت نیز بیشتر می‌شود.

ساعت کار بازار لوستر لاله زار

ساعت کاری بازار لوستر لاله زار به صورت کلی از ساعت 9 صبح تا 10 شب است. البته این زمان ممکن است برای بعضی از مغازه ها از ساعت 8.30 شروع و تا ساعت 9 شب ادامه پیدا کند.

لوستر کریسالی CHC041
لوستر کریسالی CHC041
لیست قیمت روز لوستر ایران ۱۳۹۸ شکوه نور shokuhenoor
لیست قیمت روز لوستر ایران ۱۳۹۹ شکوه نور shokuhenoor

نکات خرید لوستر

  1. ابتدا باید در نظر داشته باشید طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار به چه صورتی ست؟ مثلا لوستر های کریستالی، یک سبک در طراحی لوستر به حساب می آیند. لوستر های کوچک یا  اسپرت معمولا روشنایی کمتری دارند و در آن ها فلز یا چوب استفاده می شود که مناسب خانه‌ های مدرن بوده و در مقابل لوستر های بزرگ و کلاسیک که معمولا جنس آن ها بلوری و کریستال است، هارمونی بیشتری با طراحی دکوراسیون سنتی دارند.
  2. ارتفاع سقف یکی از مهمترین ترین عوامل در انتخاب انواع لوستر است. زمانی که سقف فضای مورد نظر کوتاه باشد نمی توان به راحتی از لوسترهای آویز بلند استفاده کرد. برای سقف های کوتاه لوستر سقفی مناسب است که دارای ارتفاع بسیار کم بوده یا به طور کامل به سقف متصل می شود. اما هر چه سقف بلندتر باشد بهتر است از لوسترهای بزرگ تر استفاده کنیم.
  3. نکته مهم دیگر که به ارتفاع لوستر مرتبط است نور لامپ های لوستر است.
  4. برای انتخاب لوستر باید به نوع نوری که از شاخه های لوستر خارج می شود نیز دقت داشت. برای اینکه نور فضای مورد نظر استاندارد باشد باید ابعاد لوستر و میزان نوردهی آن متناسب با ابعاد فضای ما باشد پس حتما در زمان خرید از مناسب بودن میزان نوردهی لوستر و تعداد شعله ها باید مطمئن باشیم.
آینه شمعدان تهران
آینه شمعدان تهران

بورس آینه و شمعدان در تهران

در خیابان ابوسعید تهران علاوه بر لوستر انواع آباژوهای ایستاده و رومیزی می توان آینه و شمعدان نیز پیدا کرد. تنوع بالا، مدل های جدید و روشنایی این خیابان بورس اصلی برای گشت و گذار و خرید و فروش انواع لوستر و آباژور و آینه کنسول است.

انواع لوستر جدید برای خرید

قیمت لوستر تهران
قیمت لوستر تهران

انواع لوستر ها عبارتند از: لوستر کلاسیک، لوستر چند طبقه، لوستر شاخه ای، لوستر مدرن و لوسترهای دیواری که هرکدام از این ها برای فضای خاصی طراحی شده است که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

لوستر کلاسیک

این نوع از لوستر ها را بیشتر برای فضای پذیرایی و کانون مرکزی خانه به کار می‎بریم. زیرا به منزل مان جلوه می دهد. کسانی که به سبک کلاسیک علاقه دارند این نوع لوسترها را انتخاب می‎کنند ، بهتر است از آن در چیدمان و دکوراسیونی لوکس وکلاسیک استفاده کنیم.

لوستر شاخه ای

این مدل از لوستر ها بر اساس تعداد شاخه های شان سایز بندی می شوند و جنس شان معمولا از کریستال ، برنج و برنز است. زیبایی این مدل از لوسترها نظر هر فردی را به خود جلب می کند. استفاده از لوسترهای شاخه ای برای فضاهایی با ارتفاع سقف کوتاه مناسب نیستند.

لوستر مدرن

این سری از لوسترها طرفداران زیادی دارد ، زیرا با سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال راحت تر هماهنگ می شود و تنوع بسیار زیادی دارد همچنین در هر فضایی قابل استفاده است. مثل اتاق خواب، نشیمن و آشپزخانه.این نوع لوستر در دو نوع لوسترسقفی و لوسترآویز وجود دارد.بعضی لوسترهای مدرن دارای شید یا کلاهک هستند و بعضی فاقد آن می‎باشند.

لوستر دیوارکوب

این نوع از لوستر ها بر روی بدنه دیوار نصب می شوند ، بعضی مواقع از این مدل‎ها در ورودی و راهروها جهت روشنایی  استفاده می کنند و در بعضی موارد مثل اتاق خواب نقش دیوارکوب یا چراغ خواب را دارند.

( مشاهده همه محصولات شکوه نور )

برای اطلاع از آخرین قیمت لوستر در تهران و ایران با شکوه نور تماس بگیرید. تلفن شکوه نور
۰۹۱۲۰۵۷۳۳۴۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *